فیلم سیصد

چهار شنبه 14 مارس 2007, نوشتۀ Babak KHANDANI

فیلم ”سیصد“ سروصدای فراوانی بلند کرده است و بسیاری از ایرانیان را به خشم آورده. حتی جمهوری اسلامی که دشمن تاریخ پیش از اسلام ایران است، در روزنامه‌هایش به آمریکائیها پریده و این فیلم را توهینی به خود دانسته است.

در پاسخ به اعتراضهای ایرانیان، در یک تالار گفتگوی آمریکائی میخواندم: «این مسلمانان خود تمدن پارسیان را نابود کردند، اکنون برای آن میگریند.» سخنی راست‌تر از این نمیشد گفت.

JPEG - 13.2 kb
امیرمهدی بدیع
گوشه‌ای از دفترش که در آن یونانیان و بربرها نوشته شد.

بیش از چهل سال پیش، آن هنگام که بسیاری از ایرانیان از خود میپرسیدند «خشایار خوردنی است یا پوشیدنی؟»، مردی زندگیش را گذاشت تا دروغهای تاریخ در بارۀ هخامنشیان و جنگهایشان با یونانیان را آشکار سازد. میوۀ‌ این کوششها شاهکاری شد به نام یونانیان و بربرها (Les Grecs et les Barbares)، شش جلد کتاب به زبان فرانسه که اندک ایرانی با آن آشنا است. اکنون که هر شش جلد این کتاب به فارسی ترجمه شده، بد نیست به جای داد و فریاد زدن و سخن گفتن از چیزی که تا دیروز حتی نمیدانستیم وجود دارد، به خود این سختی را بدهیم و کارهای امیرمهدی بدیع را بخوانیم.

شاهنشاهی ایران بر روی خرد و دانائی استوار بود. اگر به نیاکان خود میبالیم، همچون آنان رفتار کنیم.

P.-S.

از بخش ویژۀ امیرمهدی بدیع بازدید کنید.

36 پيامهاى سخنگاه

  • فیلم سیصد 17 مارس 2007 12:01, نوشتۀ winston

    dooste mohtaram

    shoma ye joori migi ke engar mardome iran gharibe hastan chon hala be har dalili mosalaman shodeand va shoma chon be eslam eteghadi nadari irani hasty

    in che estedlaliye? dorost nist ke beyne mardom tabiiz ghael shod

    ba tashakor

    در سايت ببينيد : http://www.fravahr.org/spip.php?article317

    پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 9 آوريل 2007 22:03, نوشتۀ ندا

    کاش به جای اینکه از اسلام ایراد می گرفتین یه ذره بیشتر از ایران و ایرانی و از نقد کردن این فیلم حمایت می کردین نه اینکه این طوری از مسلمان ها انتقاد کنین که به نظرم این انتقاد نیست این کوبوندنه ..... کوبوندنه بی علت و غیر قابل قبول ..... من به عنوان یه جوان ایرانی افتخار می کنم که مسلمانم ....
    و شما هم به جای اینکه تاریخ الان و در حال شکل گیری ایران رو برای آیندگان نابود کنین ...به فکر حفظ تاریخ پیشین باشید ...
    موفق و موید باشید . خدانگهدار

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 15 مه 2007 11:02, نوشتۀ شازده

      متاسفانه دین و مذهب همیشه وسیله ایی بوده برای سوء استفاده حاکمان. نوعش هم فرقی نیمکنه. اگه اون قدیما عوض عرب ها یونانی ها ایرانو میگرفتن الان این آقا از مسیحی بودنش دفاع میکرد. دینی که با زور شمشیر عربها تو ذهن ایرانیها رفت دین نیست. زیاد به دینت نناز. اینو از پدر و مادرت به ارث رسیده بهت. و اونا هم از پدر و مادرشون و ... و در نهایت از عرب های شکم و زیر شکم پرست. فکر میکنی خیلی به حق هستی؟ نه برادر. تو رو از بچگی تو مخت فرو کردن که تنها اسلام درسته. نفهمیدی تو وسیله ایی شدی واسه ثروت اندوزی حاکمان بی لیاقت عرب دوست کشور مظلومت. sorry, sorry, sorry...

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 10 آوريل 2007 01:37

    با سلام
    متاسفم که به جای نقد درباره این فیلم ناچارم مطلب دیگری تایپ کنم...
    اولا که اسلام یک دین الهی است و با تاریخ هیچ کشوری مخالفت نداشته و اگر هم در حال حاضر اشخاصی به اسم دین نژاد پرستی میکنند مطلب دیگری است واین مسلمانان نبودند که بخشی از تمدن ما را نابود کردند بلکه اعراب بودند که حتی این موضوع هم نمی تواند
    دلیل بر تنفر داشتن ما از آنان در حال حاضر باشد که اگر این طور بود که هندی ها الان باید از هرچی ایرانی است متنفر باشند(به دلیل قتل و غارتشان توسط نادرشاه افشار)...
    ولازم به ذکر است که بگویم ساخت این فیلم یک سیاست است از جانب آمریکاییها تا میان ما ایرانیان تفرقه ای که الان شاهدش میباشیم را راه بیاندازند ودلیل من بر این مدعا همان چیزی است که خودت نوشتی(در پاسخ به اعتراضهای ایرانیان، در یک تالار گفتگوی آمریکائی میخواندم: «این مسلمانان خود تمدن پارسیان را نابود کردند، اکنون برای آن میگریند.»)و به همین دلیل است که رهبر آگاه ما این سال را ((اتحادملی و انسجام اسلامی نامیده)).
    و در پایان من به شما پیشنهاد می دهم اگر میخواهی مطلبی بنویسی و در اینترنت قرار دهی عقاید شخصی خودت را ننویس پون الان همه دنبال مطالب کامل و صحیح بدون نظر شخصی اند
    به امید بهتر شدن کار شما دوست عزیز

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 1 مه 2007 13:44

      خواهر تو کس کش وطن فروشو گاییدم
      حرومزاده عربها حمله کردن به خاطر خواهرو مادرت نه به خاطر اسلام
      تخم سگو-کیرم تو اول و آخرت هاهیت این دین کثیف اسلام مشخصه و انوقت تو داری می گی اسلام فلان-کیرم تو اسلامو عربا-این کس کشا بهتر از همه میدونن که اسلام گهه ولی اگه اسلام نبود الاغهای مثل تو هم نبود تا سواری به
      ای کیر خ تو اول و آخر هر چی خر نفهم مثل تو که با اون مادر جنده کس کشه خمینی اجازه کس کشیو داد -از همتون متنفرم-حرومزاده ا

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 4 مه 2008 00:03, نوشتۀ ali

      آقا رهبر یعنی چی یعنی شما نمی دانی و کس دیگری باید به شما بگوید و بر جان و مال و ناموس تو حاکم باشد اگر زن تو اول باید زیر نظر کس دیگری باشد مختاری و لی فکر میکنم مردم ماهیت این رهبر را فهمیده اند من که او را با امرای بنی امیه و بنی عباس مقایسه میکنم چون دقیقا همه چیز را مانند آنها به قضا و قدر ربط می دهد در ضمن خواهش میکنم ایران را به این فرد ربط نده چرا که این فرد که من اصلاً قبولش ندارم بارها گذشته ما یعنی پادشاهان عادلی مثل کوروش را البته بادلایل خاص خود زیر سئوال برده؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 10 آوريل 2007 18:07, نوشتۀ عباس از هلند

    ایرانیا قبل از اسلام همین وحشیایی بودن که تو این فیلم 300 نشون میدن. اگه اسلام نیومده بود ما همین بودیم. به برکت اسلام و امامانمون یه کم انسانیت و تمدن به ایرانیا رسید. ما هرچی خوب داریم از اسلامه و اگه همه تاریخ قبل از اسلام رو بریزیم دور نه فقط چیزی ازمون کم نمیشه تازه آبرودار هم میشیم.
    قربون همه اونایی که اینجا گفتن مسلمونن و بش افتخار میکنن.

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 15 آوريل 2007 06:28, نوشتۀ John Smith

      بنام اهورامزدا (نام نخستین الله)
      مشکل ما ایرانیها از موقعی شروع میشه که کشوری به اسم ایران بوجود اومد،همه عالم هم مشکل
      ما رو درک میکنن و بهش احترام میزارن، ما رو تحسین میکنن به خاطر این مشکل،در واقع هر بلائی سرمون میاد از اینه که هر اتفاقی میافته دین مثل دم بهش چسبیده مثلا ما باید به جای اینکه بگیم ایرانی هستیم باید بگیم اسلامی هستیم(خلاصه وقتی کم میاریم میگیم چی به دینمون توهین شد).من زمانی به این باور رسیده بودم که ایرانیها واقعا خدا نشناس و بت پرست بودن و این اسلام بود که ایرانیها را نجات داد بعدها فهمیدم که ایرانیها نه تنها خدا نشناس و بت پرست نبودن بلکه چند هزار سال قبل اعراب ( بت پرستان واقعی ) به یگانگی خدا ایمان آورده بودند.تو این قضیه ما باید از ملیت ایرانی دفاع کنیم نه ازملیت اسلامی ! به امید روزی که تو کتابهای درسی معنی ایرانی – اسلامی جدا از هم توضیح داده بشه.

      پاسخ به اين پيام

      • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 05:42, نوشتۀ مهدی

        اقا دمت گرم من این حرفت رو قبول دارم بیاید یک بار هم که شده به جای دفاع از اسلام از تاریخ مون دفاع کنیم ایرانیها هیچ وقت بت پرست نبودن که اسلام اونها رو به راه راست هدایت کنه اونه قبل از اسلام هم به یگانگی خدا اعتقاد داشتن

        پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 16 آوريل 2007 16:43

      خواب ديدم خشايارشاه از فرط عصبانيت از فيلم سيصد زنده شده و دارد لشکر جمع مي‌کند تا به هاليوود حمله کند. چشمش افتاد به پوستر احمدي نژاد که شالي سياه و سپيد دور گردنش بود. دستش را مشت کرده دهانش باز و دندانها و زبان کوچکش هويدا بود. عقب عقب رفت با لکنت زبان پرسيد: آقا اين تصوير از آن کيست؟! گفتم اين حاکم امروز ماست.! با دو دست چنان بر فرق کوبيد که نقش زمين شد. قبل از رحلت مجدد گفت: آبروي گذشته پيشکش, آبروي امروزتان را نجات دهيد

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 18 آوريل 2007 14:58, نوشتۀ الیاس

      آقای عباس نفهم از هلند
      این چه حرفیه کجا ایرانیای قبل از اسلام بربر بودند.

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 23 آوريل 2007 11:00

      میخواهم به ان شخص که گفت ایرانیان قبل از اسلام وحشی بودند بگویم که بهتر است تاریخ ایزان را بخواند تا بعد از این دیگر حرف بیخود نزند.همچنین میخواهم بگویم که بیشتر بدبختیهای ایران از غربیان نیست بلکه ازدست ایرانیان عرب برست است

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 08:42, نوشتۀ زنده باد ایران باستان

      آخه چرا با تعصب حرف می زنی تو خودت اول یه ایرانی هستی بعد مسلمان الان دیگه دین و مذهب خیلی فرق نداره چون که همه صدو بیست چهار هزار تا پیغمبر اومدن که بگن آهای بشر عین آدم زندگی کن و حرف همه این بو توحید نبوت معاد اونوقت تو میگی که ایرانی ها وحشی بودن؟ ایرانی ها قبل از اسلام وحشی بودن یا عرب های ملخ خور که زنده زنده دختر تو گور می کردند یا واسه یه شتر سر می بریدند یا اینکه همه یگانه پرست بودند؟بورو یه ذره مطالعه کن مگه نبود کوروش که اولین متن گفتگوی تمدن ها رو نوشت حالا هم یه مشت آدم تازی پرست اومدن و دارن ایران باستان رو نابود می کنند خدا رو شکر هنوز یه چیز هایی از تخت جمشید مونده تا یادمون بمونه که سرزمین پارس چی بوده حالا چی شده

      پاسخ به اين پيام

      • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 16:06, نوشتۀ یک آدم عاقل

        همه ی این فیلمها مثل اسکندر و 300 تبلیغات سیاسی کله گنده های غربی است آن ها کاری ندارند که تاریخ چه می گوید و تو چه ملیتی داری احمق هایی مثل شما به این جور چیز ها توجه می کنند قدرت در دست قوم پیروز است در ضمن اگر شما عقل داشته باشید می توانید بفهمید که افتخار هر کس قوم او نیست بلکه عقل و علم اوست اسلام را هم مسخره نکنید

        پاسخ به اين پيام

        • فیلم سیصد 22 اكتبر 2010 13:52, نوشتۀ گند اسلام

          از مسلمانان میپرسم که برای ما تمدن آوردند و ما را از توحش درآوردند:
          درمورد آیه 23 و 24 سوره نسا که ازدواج و همخوابگی با زن شوهردار را مجاز می داند چه میگویید؟
          من هیچ سوال دیگری ندارم
          البته کتاب آسمانی شما به هیچ وجه تحریف نشده و الله مستقیما دستور به ازدواج و همخوابگی با زنان شوهردار داده است
          ای مسلمانان خواهشن حاضرید مادر یا خواهرتان که شوهر دارد توسط مردی دیگر با دستور اسلام مورد نزدیکی قرار گیرد
          من فقط جواب میخواهم نه سفسطه.

          پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 1 مه 2007 13:54

      آقای عباسی که از دهاتتون هم نیستی بلکه از عباس آق قصاب محلی
      من که میدونم کارت بسیج فعالیت دارای افتخاراتی از جمله گاییده شدن خواهرت توسط امام جمعتونه-البته توهین نشه بصورت صیغه کاملا اسلامی-ولی خوبه جایی که خایه مالی فایده نداره یکم حس کنی که مفهوم اینکه به مادر ت 1400 بیش توسط اسلام به اسم اینکه اسرای کافرین کردنشون حلاله تجاوز کردن چیه
      کیرم تو این دینه کثیف که روح زبونی و بستی وخایه مالی رو بوجود میاره

      پاسخ به اين پيام

    • ایران یا اسلام 5 مه 2007 15:03

      بالاخره ما باید یک روزی انتخاب کنیم که:
      ایرانی باشیم یا مسلمان!

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 6 مه 2007 11:16

      اقاي عباس بي سواد. اگر كمي هم تاريخ ميخواندي البته نه ازنوع كتابهاي درسي داخلي، مي فهميدي كه چه كساني بربر بودند. آنهايي كه به كشورت حمله كردند ، غارت كردند،‌ مردان را كشتند و زنان و پسران رو به كنيزي و بردگي بردند. و در شهرهاي عرب فروختند و تا صدها سال از آنها خراج ميگرفتند و همجون حيوانات با آنها رفتار مي شد چگونه ميتوانستند متمدن باشند و هر چيز خوب ما از آنان باشد؟ شرم باد بر اين بي غيرتي

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 18 فوريه 2009 17:44

      کیرتو کس خواهرت ازطرف مسلمانی که تو را ادم کرد نه ایرانیهارا مادرت بهتر میدونه بروازش بپرس بچه کونی

      پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 16 آوريل 2010 15:38

      خاک بر سر تو که فکر می کنی تاریخ ایرانو با این شر و ور ها میشه از بین برد ایران قبل از اسلام تاریخی پر افتخار داشته ریدم تو هر چی خایه ماله

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 03:25

    عباس از هلند تف به اون شرفت. نا نجیب . بی پدر بی سواد ما به دنیا فرهنگ دادیم.بی فرهنگی ما از امسال توست!

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 05:46, نوشتۀ مهدی

      اقا عباس من با شما موافقم فرهنگ دنیا و غربی ها از ماست علم اونها از ماست حالا به ما میگن بی فرهنگ بخاطر بعضی از مردم ماست در آخر از ماست که بر ماست

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 16:04, نوشتۀ بنده ی خدا

    با سلام
    عزیزان من به جای این که با جوش و خروش اعتراض نشان دهید دست به تالیف مقالات ساخت فیلم ها و روشنگری در این امور بپردازید در ضمن این ها چه ربطی به دین عزیز اسلام دارند دینی که برای صلح تمامی بشر و دوری از نژادپرستی بر انسانها نازل شده قطعا قومی پیروز خواهند بود که علم و ایمان و قدرت خود را بالا برند نه اینکه به گذشته اجداد خویش افتخار کنند همین افتخار نیز در اثر تلاش نیاکان شماست نه حرف مفت زنی . همانا گرامی ترین اقوام نزد خدا باتقواترین ایشانند اسلامی که توانست اعراب وحشی را صاحب تمدنی کند که از چین تا اروپا بود می تواند ما را نیز موفق سازد مصداق گفتهی حضرت محمد (ص) که اگر دانش در نقطه ای از ثریا باشد گروهی از مردم ایران به آن دست می یابند .موفقباشید

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 24 آوريل 2007 16:05, نوشتۀ داریوش

      سلام
      ای ول خیلی لذت بردم

      پاسخ به اين پيام

      • فیلم سیصد 25 آوريل 2007 14:21, نوشتۀ بهراد

        به همه كساني كه يقه خودشون رو براي اسلام عزيز پاره مي كنن توصيه ميكنم كه اگه سواد داريد كتاب "تولدي ديگر" از شجاالدين شفا رو بخونيد و بعد خودتون داوري كنيد. ميگويند از كسي نترس كه يك كتابخانه كتاب دارد, از او بترس كه يك كتاب دارد. بيشتر آدمهاي مذهبي هم متاسفانه "يك كتابي" هستند.

        در سايت ببينيد : كتاب "تولدي ديگر"

        پاسخ به اين پيام

      • فیلم سیصد 20 مه 2007 08:53, نوشتۀ احمد

        باسلام به اقا داریوش از چی لذت بردی ازاینکه کاخ سفید برای نابودی ما بودجه 65ملیون دلاری خرج میکنه این کار امریکا از روی دلسوزی نیست بلکه برای تفرقه چرا کسی درباره انها صحبت نمیکنه انهایی که به کشور چهل تیکه معروفند انها زیر بته بعمل امدند پس چگونه اجازه میدهیم چنین کشوری اجازه خود نمایی کند کشوری که فقط از طریق فرهنگی واین جور فیلمها می خواهد همچون زالو خون ما را کم کم بمکد

        پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 30 آوريل 2007 17:23, نوشتۀ البرز

    "عدو شود سبب خیر، گر خدا خواهد" ای کاش این ضرب المثل، درباره فیلم «300» نیز صدق کند و این اثر سینمایی ضد ایرانی، باعث شود، خفتگان از خواب برخیزند و "ایرانیت" از مظلومیتی که بدان دچار شده است ، رهایی یابد.
    ما ایرانی ها، "استاد افتادن از پشت بام" هستیم. این مساله ، درباره پرداختن به تاریخ تمدن مان نیز صادق است: یا همانند جشن های 2500 ساله، آنقدر تند و بی محابا عملی شده که در نهایت ، نقض غرض شده و به تمسخر و وهن تاریخ کهن مان انجامیده و یا همانند اکنون به حدی نسبت به گذشته مان بی توجه شده ایم که گویا ملتی بی هویت و بدون تاریخ هستیم
    وقتی بعضی ها اصرار می کنند که تاریخ کهن هزاران ساله ایران، باید در حاشیه سه دهه اخیر قرار بگیرد، دیگه بهتر از این نمیشه که!
    در مورد تاریخ کشورمان خودمان فیلم بسازیم ، کارگردانش را پیدا کنید، پولش را مردم می دهند....

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 1 مه 2007 14:03

      ای ول
      دمت گرم
      تورو خدا بیاین خودمون مملکتمونو بسازیم
      لازم نیس کسی تو این راه کمکمون کنه
      خودمون
      بخدا بجون عزیزترین کسم بعد از دیدنه این فیلم بارها و باره گریه کردم
      علتش بیشتر از اینکه باین فیلم مربوط باشه
      بیشتر بیدار شدنه همون وطن ÷رستی واریایی بودنم بود
      این کسکشارو بریزیم برون
      ملت ایران هیچ وقت ذلت و قبول نکرده
      و لی اشتباهش این بوده که راهو واسه بیگانه ها واسه حل کردن مشکل خودش باز گذاشته
      مثل ورود اسلام کثیف و لجن

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 16 ژوئن 2007 23:19, نوشتۀ شاه

    اسلام یک دین کاملا خدایی است . از طرف خدایی به نام سلمان فارسی . از قدیم کاش اونایی که اینقدر به این دینشون مینازند یک بار به یه سری چیزا فکر میکردن. مثه اینکه چرا خوندن بعضی سوره های توی این کتاب برای زنان حرامه .یا چرا اولین نفری که به اسلام ایمان آورد همون ÷سر عمه محمد بود(دست بر قضا مثل زرتشت)یا ÷یامبری محمد در سن 40 سالگی(بازم دست بر قضا مثل زرتشت)یا بعثت ÷یامبز در یک غار (ای بابا چه قدر تشابه اصلا هم عجیب نیست)فقط ای کاش همه ما میدونستیم که سعد ابی وقاص ÷در سوخته بعد از فتح ایران و ÷س از بازگشت به عربستان اوستا میخواند . و محمد میگوید :اگر آن چیزهایی را که سلمان فارسی در مورد اسلام میدانست ابوذر میدانست کافر میشد.وشاید لازم باشد بدانیم سلمان در ایران یک مغ زرتشتی بوود که به خاطر کثافت کاری هایش از ایران به جایی تبعید شد که عرب نی انداخت .بدرود ایران .کورش آسوده بخواب که دیگر هیچ ایرانی نیست .

    پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 1 ژانويه 2008 09:30, نوشتۀ داریوش کریمی

    یاران گرامی
    روزگاری ایران مهد بزرگترین و انسانی ترین تمدنها بود تمدنی که نه تنها به ایرانی بها میداد بلکه هر غیر ایرانی نیز در آن دارای حقوق شهروندی کامل بود تاریخ گواهی داده آنگاه کوروش بزرگ این بزرگ مرد پرورده دین بهی دنیا را برای صلح فتح کرد و منشور آزادی را نوشت برای اولین بار در تاریخ جهان برده داری را برانداخت به زنان حقوق برابر مردان داد و حتی در بخشی از منشور آزادی خود از ملتهای تحت حکومت خود خواست که هر قومی که شاهنشاهی را قبول ندارد آزاد است خود سرنوشت خود را بدست بگیرد و کوروش با او جنگ نخواهد کرد .کدام دینی جز دین بهی اینقدر برای انسان ارزش قایل شده است . دین نیاکان ما بهتر دینها بوده است . ایرانیان در 1200 سال سیادت و بزرگی هیچگاه هیچ جنگ جهادگونه را اغاز نکردند در طول تاریخ شاهنشاهی و ایرانشهری هیچ جنگی نبود جز دفاع ، چرا که دین مزدایسن جنگ را حرام می داند ، ایران آبادترین جای جهان بود باز چرا که در دین ایرانی کشاورزی و آبادکردن جهان بهترین کارها بود.
    دوست نادان من که از اسلام تعریف می نمایی ایا این اسلام نیست که در آن برده داری رایج است ایا این اسلام نبود که دسته دسته ایرانیان را به عنوان برده روانه بازارهای عربستان نمود.ایا در اسلام بهترین اعمال جهاد نیست می دانی جهاد یعنی چه؛ جهاد یعنی جنگ با یک قوم یا کشور برای اینکه آنها را بزور شمشیر به دین و خدای خود دراوری این سنت تمام دینهای سامی است که نشر آنها بر جهاد است و یهودان نیز آنگاه که قدرت داشتند جهاد کردند ، بابل نیز خدایشان (بعل مردوک) خونخوار و جهاد خواه بود، پایه تمامی این ادیان یکی است یک خدای جهاد طلب که تحمل هیچ خدای دیگری را ندارد حتی اگر آن خدا اهورمزدا باشد و این الله ،
    اما نیاکان ما انگاه که جهان را اداره کردند نیز هیچ خدایی را حتی اگر برای خودشان بت پرستی بود از بین نبردندبلکه شاهانی همچون کوروش بزرگ و داریوش و.. برای آنها نیز قربانی می دادند تا به جهانیان درس بزرگی را بدهند.
    اما ایا اعراب وحشی و آن پیامبر عظیم الشان اسلام نیز می توانستند اینگونه رفتار نمایند مگر محمد نبودکه تا مکه بود حرف از مهربانی و رحم و رافت الله می زد اما به محض رسیدن به مدینه و تشکیل یک سپاه الله به الهه جنگ تبدیل شد و فرمانهای قتلو قتلو او جای جای قران مدنی دیده شد .
    ما 1400 سال در جهل ماندیم در گوشمان خواندن اسلام دین بهتری است برای حسن و حسین ایرانی کش اشکها ریختیم و ندانستیم چرا فقط و فقط برای اینکه پدرانمان اینگونه خواستند من مسلمانم چون پدرم مسلمان است اگر او مسیحی بود من هم مسیحی می بودم ایا این افتخار دارد دوست محترم که به اسلام و مسلمان بودنت افتخار می نمایی ایا تا به حال یک کتاب یا مقاله در مورد اسلام و نشر انان خوانده ای ، 1400 سال جهل و تاریکی که اعراب برای ما اوردند برای همین است . اگر در زمان حکومت رضاشاه کبیر و محمد رضا پهلوی علمای اسلام با حکومت مخالف شدند برای این بود که این دو بزرگوار می خواستند با جهل مردم مبارزه کنند و بساط اخوندها را جمع کنند .
    وای به حال ما اگر روزی کوروش زنده شود اگر روزی خشایار شاه که یونانیان در ستایش او ؛ او را تا حد یک قدیس بالا برده اند زنده شود چه جوابی داریم بدهیم ؟ ایا انان که زندگی و جانشان را برای ایران زمین و بزرگی ایران نهاده اند امروز بودند از غصه نادانی ایرانیان دق نمی کردند ایرانیان که روزگاری شادزی ترین مردمان بودند امروز مرده پرستی پیشه کرده اند و دینی را که بهترین دینها است ول کرده و به ادیان پوچ سامی افتخار می نمایند.
    سخنهای بسیاری است اما غم بزرگی در دل دارم که نمی توانم ادامه دهم ؛
    به امید روزی که ایرانی ایران پرست باشدو به ایران افتخار نماید نه به عرب و دین ساختگی تشیع که حتی خود اعراب نیز انرا قبول ندارند و برای اینکه ایرانیان را از بین ببرند در قرن هشتم و نهم ساختند.
    زنده باد ایران

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 21 دسامبر 2008 16:24

      ای اهورا مزدا مرا بکش ولی دل مردمان کشور گرامیم ایران بزرگ را به نور خداییت روشن کن .خدا کند من و تمام ایرانیان تازی پرست بمیریم تا جایی که دیگر هیچ کس در این کشور پاک بت هایی همچون حسین و حسن و... را نپرستد .و خدا کند درآن گاه پیامبر اهورایی مان آشوزرتشت یگانه پرست بزرگ دوباره از خاک برون آید.و آیین یکتا پرستی را درپوسته رفتار نیک گفتار نیک کردار نیک بگستراند.و پس ازاوکوروش بزرگمرد کهن ایران زمین سر از خاک برآرد و ایرانی دگر بوجودآورد.ایرانی سراسر شاد و تهی از نفرت وتازی پرستی. خداوندا چنان کن.خواهش می کنم.به امید آن روز لحظه شماری میکنم.
      ازسوی من آریایی به عنوان یک بیدار شده از خواب به سوی تمام ایرانیان.

      پاسخ به اين پيام

  • فیلم سیصد 6 فوريه 2009 17:48

    چند تا تخم عرب(تخم عرب به کسی میگن که بابا بزرگاشون زناشونو دادن به عربها که حاملشون کنن) چند تا کامنت گذاشتن که حیفم اومد یه حالی بهشون ندم
    یه حدیث معتبر از محمد زنباز داریم که میگه: انا مدینه العلم و علیا بابها. یعنی من محمد مثل شهر علم هستم و علی دروازشه
    حالا نکته: به گذشته هر سرزمینی که سرک بکشی اثری از علم و دانش پیدا میکنی. مثلا قبل از اینکه اسلام تمام تاریخ و زبان و تمدن مصریهارو نابود کنه کلی مهندسی هنر پزشکی و... داشتن. یا 1500 سال قبل از اینکه شهر علم یعنی محمد زنباز به دنیا بیاد ایرانیها با مهندسی تونستن تخت جمشیدو درست کنن که شاید با علم امروزی نشه درستش کرد. ولی وقتی میری تو عربستان که محل زندگی شهر علم یا همون محمد زنباز بوده بجز علم زنبازی اثری از علم های دیگه دیده نمیشه. نه اثار تاریخی نه عمارتی نه هنری هیچ. اخه این چطور شهر علمی بوده که بجز زنبازی کار دیگه ای بلد نبوده. تو سن 49 سالگی با 50 تا زن رفته یه دختر 9 ساله به اسم عایشه گرفته بعد میگن چرا اخوندها به زنو بچه مردم رحم نمیکنن. وقتی که پیغمبرشون این بوده چه انتظاری از اخوندها میره. در خاتمه به تخم عربهای عزیز میگم که زیاد به اسلام و تخم عرب بودنشون نبالن چون واقعا ادم خجالت میکشه که بفهمه عربها ترتیب نسلشونو دادن

    پاسخ به اين پيام

    • فیلم سیصد 28 ژوئن 2009 15:05

      بنظر من ننگین ترین کار ، برده داریه . حتی از آدمکشی هم به مراتب زشت تره ، چون یه قاتل ممکنه یه لحظه عصبی بشه و چاقو بزنه تو شکم مقتول . ولی یه برده دار ذزه ذره زندگی یه انسانو از بین میبره .
      از اینکه دوست عزیزمون علی سعدی میگن بخاطر عجین شدن برده داری با گوشت و خون اعراب خدا نخواسته ((عواقب خطرناکی)) !! بوجود بیاره باید بگم " عجب خدایی که بخاطر خوش خدمتی به یه عده عرب سوسمارخور که مبادا سنتشون عوض بشه سرنوشت یه عده انسانو داده دست اونا" !!!!
      (( ببخشید . من هر موقع در مورد اسلام بحث می کنم مجبورم تعداد زیادی علامت سئوال و تعجب تو جملاتم بکار ببرم ))

      اگر هم برده داری منافع اقتصادی برای جوامع عرب داشته ، خوب خدا میتونسته بگه برده داری ممنوع ، مشروب فروشی آزاد ، تا این عربای عزیز به منافعشون برنخوره !!!

      ولی هیج کدوم از این کارا رو نکرده !! چرا ؟؟

      چون اولن اگه اصحاب پیغمبر مشروب میخوردن دیگه کلاً باید بیخیال جنگ و خونریزی و فتح و غیره میشدن
      دومن میگن مستی و راستی ، خود حضرت اگه یکی دو پیک میزدن مجبور بودن اعتراف کنن جملاتشون محمله ...
      سومن بدست تولید مشروب زحمت داره ! از کشاورزیش بگیر تا بقیه زحمتاش و صبر و حوصلش که اصولاً اعراب شریف اهل این کارها نبودن .
      ولی اسیر کردن زن و بجه مردم که زحمت نمیخواد ، یه صبح تا ظهر مردشو میکشی ، شب که شد زنش تو حجلته !!! ؟؟؟

      و غیره و غیره و غیره ...

      پاسخ به اين پيام

      • دین شیطانی اسلام 27 سپتامبر 2009 23:41, نوشتۀ ناشناس

        ببینین!
        خیلی از مطالب واقعی رو این آخوندای مادر قحبه از کتابا و منابع دینی حذف کردن.
        مثلا شما تا الان میدونستین که حضرت محمد و علی و صادق و باقر و کاظم و عسگری و حسین همگی کنیزانی داشته اند که بدون عقد با آنها رابطه ی جنسی برقرار میکردن؟
        بایدم ندونین.چون این مطالبو رو این آخوندای حروم زاده ی زن باز از کتابای درسی بچه ها و کتاب های دینی حذف کردن.
        ولی خوشبختی بزرگ من این است که تمام این مطالب(مانند رابطه ی بدون عقد امامان با کنیزانشان) همگی در کتاب تاریخ طبری موجود است و حتی خودتون میتونین برین و ببینین.
        تازه موضوع به اینجا ختم نمیشه!
        محض اطلاع شما باید عرض کنم که آیه ای در قرآن وجود دارد که در آن مسلمانان میتوانند با زنانی که زندانی یا اسیر کرده اند, بدون هیچ عقدی رابطه جنسی برقرار کنند و جالب اینجا که اینکار را قرآن ثواب هم تلقی کرده است.
        این را هم اضافه کنم که علم و تحقیق ثابت کرده است که قرآن کلام خدا نیست بلکه کلام محمد و سلمان فارسی است.چراکه با تحقیقات گسترده در قرآن, محققان متوجه تناقضات آشکار در آن شده اند که این خود نشان دهنده ی خدایی نبودن قرآن است.
        در پایان اشاره کنم که دینی میتواند دین قابل قبولی باشد که پیروان خود را مجبور به تبعیت از خود نکند, بلکه دست افراد را در پیروی کردن یا پیروی نکردن از خود باز بگذارد.مانند دین مسیح.
        مسیحیت دینی است که هیچ گاه پیروانش را مجبور به پذیرش مسیحیت نمیکند.و جالب اینکه بدانید این دین قوانین دست و پاگیری مانند اسلام ندارد.بلکه فقط میگوید خدا را به عنوان آفریننده قبول داشته باشید(که اگر هم قبول نداشته باشین شما را اعدام نمیکنند) و به علاوه انسان خوب و مفیدی برای انسان های دیگر باشید.همین و بس!

        پاسخ به اين پيام

پاسخ به اين مقاله

SPIP | اسکلت | | نقشه ى سايت | Tree |  پيگيرى فعاليت سايت RSS 2.0